یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۰۲:۱۳

استفاده مرسک از هواپیمای بدون سرنشین

باشگاه خبری فراساحل: کشتیرانی مرسک دانمارک قصد دارد از هواپیماهای بدون سرنشین برای تامین ملزومات و تجهیزات تانکرهایش و تحویل تجهیزات به کشتیها، استفاده کند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، بر اساس گزارش منتشر شده از شرکتPTI، کشتیرانی مرسک دانمارک، در تلاش برای کشف راه‌های بهره‌گیری ازهواپیماهای بدون سرنشین برای تحویل تجهیزات به کشتی‌ها است. در این راستا، اجرای مرحله آزمایشی این پروژه در سال جاری، در نظر گرفته شده است.


در ژانویه سال جاری، یک هواپیمای بدون سرنشین از بالای یکی از شناورهای مرسک دانمارک تا ارتفاع 250 متر اوج گرفت و یک بسته بیسکویت را به داخل تانکر انداخت. در حال حاضر، این کشتیرانی قصد دارد مرحله آزمایشی را برگزار کند که هواپیمای بدون سرنشین بسته ده کیلوگرمی تا فاصله ده کیلومتری را بتواند حمل کند.‌

مدیر زنجیره عرضه دراین خصوص گفت: کشتیرانی مرسک دانمارک در حال ارزیابی کردن روش‌هایی برای استفاده بیشتر از هواپیماهای بدون سرنشین و برگزاری مرحله آزمایشی در یک حیطه وسیع‌تراست. کاربرد این نوع هواپیما برای تامین ناوگان، سکوهای نفتی، کشتی‌های کانتینری و...نقش مهمی می‌تواند ایفا کند. این گزارش ادامه داد: در صورت اجرای کامل این طرح، کشتیرانی مرسک قادر خواهد بود تمامی هزینه‌ای که برای حمل تجهیزات از کشتی به تانکر که در فاصله دوری مستقر است، را حذف یا در راستای اهداف دیگر شرکت پس انداز کند.



  کد خبر : 1851
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :